تولید محتوا با اصول سئو : 7 قانون طلایی که نمی‌دانید!

تولید محتوا با اصول سئو شامل ایجاد متنی با کیفیت بالا برای وب سایت هایی است که هم به خوانندگان و هم به موتورهای جستجو خدمات می دهد.

بر کسی پوشیده نیست که سئو و محتوا دست در دست هم دارند. بدون سئو ممکن است محتوای شما در جایی در پستوهای صفحه 50 نتایج جستجوی گوگل گم شود، و همه ما می دانیم که میزان بازدید در آن صفحات اصلاً رضایت بخش نیست. به همین ترتیب، حضور سایت شما در صفحه اول تنها در صورتی می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد که پس از ورود مخاطب به سایت محتوای شما ذهن او را درگیر کند. به همین خاطر است که یک ارتباطی خوب بین سئو و محتوای عالی کاملاً ضروری است! در اینجا 7 قانون در مورد نحوه تولید محتوا با اصول سئو وجود دارد تا محتوای شما بیشتر دیده شود و در نتیجه کسب و کارتان رونق بگیرد.

سئو سایت | استودیو ویزارد

7 قانون نوشتن SEO که باید رعایت کنید

1. روان بنویسید

مخاطبان خود را بشناسید و برای آنها بنویسید.

نوشتن محتوا تنها بخشی از سئو است. بخش مهم دیگر بک لینک یا پیوند ورودی است. محتوایی که تهیه می­کنید باید بک لینک یا مخاطب از سایت های دیگر جذب کند تا سئوی آن در رتبه­بندی بالا قرار بگیرد.

 

2. با الگوریتم گوگل آشنا شوید

با آخرین الگوریتم های گوگل آشنا شوید. به عنوان بزرگترین موتور جستجو، مهم است که بدانید چگونه از ابزارهای گوگل استفاده کنید تا ترافیک بیشتری را به سایت خود هدایت کنید.

گوگل به طور منظم الگوریتم جستجوی خود را تغییر می دهد تا صفحات با بهترین کیفیت رتبه بالاتری کسب کنند.

 

3. نحوه یافتن کلمات کلیدی را بدانید

شما باید بدانید که چگونه تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهید و چگونه بهترین کلمات کلیدی مناسب سئو را برای محتوایی که می نویسید انتخاب کنید.

این شامل ارزیابی میزان محبوبیت کلمه کلیدی اصلی و نحوه انتخاب کلمات کلیدی طولانی است.

اغلب، کلمات کلیدی اصلی برای یک موضوع خاص رقابت بسیار زیادی برای چند رتبه اول در نتایج موتورهای جستجو دارند.

این امر باعث می شود که به سراغ کلمات کلیدی بروید که حجم جستجوی کمتری دارند. یک کپی رایتر سئو باید بتواند میزان رقابت را برای هر کلمه یا عبارت ارزیابی کند و بهترین آنها را برای استفاده انتخاب کند.

 

4. هر جمله را منحصر به فرد کنید

موتورهای جستجو الگوریتم هایی دارند که همگی محتوای منحصر به فرد را تشویق می­کنند. اگر قسمت‌هایی از متن شما کپی از سایت دیگری باشد، ممکن است به‌عنوان هرزنامه یا اسپم علامت‌گذاری شود و رتبه ضعیفی دریافت کند.

استفاده از سایت هایی مانند duplichecker می تواند به شما کمک کند تا مطمئن شوید که هر قسمت از متن شما منحصر به فرد است.

اگر موارد تکراری پیدا کردید، آن قسمت‌ها را بازنویسی کنید و در عین حال متن را طبیعی نگه دارید.

مراحل تولید محتوا با اصول سئو | استودیو ویزارد

5. پیوند به سایت های با کیفیت بالا

استفاده از پیوندها یا لینک ها به عنوان استناد به منبع یک روش رایج برای نشان دادن این است که اطلاعات از کجا آمده است.

با این حال، سایت شما نباید از اطلاعات سایت های با کیفیت پایین استفاده کند. اگر پیوندهایی به سایت های اسپم دارید، اطلاعات موجود در صفحه شما نیز اسپم در نظر گرفته می شود.

همیشه به وب سایت های سطح بالا که در نوع خود محبوب هستند پیوند دهید.

 

6. اطلاعات متا را بنویسید

هر محتوایی به متا تگ و توضیحات متا نیاز دارد. این به موتورهای جستجو اجازه می دهد تا توضیحات کوتاهی از محتوایی که ایجاد کرده اید را نمایش دهند.

همچنین به یک تگ عنوان نیاز دارید که به در جایگاه عنوان صفحه نشان داده شود. این نباید بیشتر از 70 کاراکتر باشد. این حداکثر مجاز برای عناوین توسط Google است.

توضیحات متا نباید بیشتر از 160 کاراکتر باشد. اگر اطلاعاتی از HTML مقدماتی ندارید، برخی از اصول اولیه را یاد بگیرید تا بتوانید این قطعات ارزشمند را برای محتوای خود ایجاد کنید.

 

7. از زیرعنوان های فراوان استفاده کنید

مهم نیست که موضوع شما چقدر محدود است، می توان آن را با زیرعنوان ها یا ساب هد ها تقسیم کرد. این همچنین به شما امکان می دهد کلمات کلیدی خود را در جایی که برجسته هستند داشته باشید.

زیرعنوان ها به تفکیک متن کمک می‌کنند و یافتن اطلاعات دقیق مورد نظر خوانندگان را آسان‌تر می‌کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اهمیت بازاریابی محتوا با ما همراه باشید.

 

سخن آخر

در هنگام نگارش محتوا باید اهداف استراتژی تعیین شده خود و فاکتورهای رتبه بندی موتورهای جستجو را در نظر بگیرید.

هنگامی که شما یک تجربه واجد شرایط و منحصر به فرد از خواندن و بازدید از صفحه را با محتوای با کیفیت بالا ارائه می دهید، به طور خودکار موقعیت صفحه شما را در صفحه نتایج موتورهای جستجو یا SERP ها بهتر می کند.

تولید محتوا با اصول سئو موثر بین بهینه سازی فنی و ارزش کاربر محور تعادل برقرار می کند. به یاد داشته باشید، این فقط در مورد رتبه بندی نیست، بلکه در مورد ارائه اطلاعات ارزشمند به مخاطبان است. با پیروی از این اصول، محتوایی ایجاد خواهید کرد که به طور یکسان با خوانندگان و موتورهای جستجو طنین انداز می شود.