تأثیرات کامنت مارکتینگ | استودیو ویزارد

تأثیرات کامنت مارکتینگ : بایدها و نبایدها

یکی از بهترین منابع هدایت ترافیک به سایت یا صفحه شما، اظهار نظر در مورد وبلاگ یا پست شخص دیگری است، زمانی که آن وبلاگ یا پست در مورد یک موضوع مرتبط و وابسته باشد. ممکن است بالا بردن رقبای خود کار اشتباهی به نظر برسد، اما وقتی این کار را انجام می‌دهیم، به طرز عجیبی باعث می‌شود معتبرتر به نظر برسیم.

سوشال مارکتینگ | استودیو ویزارد

تأثیرات کامنت مارکتینگ میتواند عامل موفقیت کسب و کار شما باشد!

استراتژیک بودن در هنگام اظهار نظر در وبلاگ ها، پست ها و در انجمن ها چندین مزیت دارد، به طوری که اکنون این یک نوع بازاریابی رسمی است – بازاریابی نظری یا کامنت مارکتینگ.

 

هدف بازاریابی نظری

وقتی که نظر دادن به درستی انجام شود، شما را با افرادی آشنا می کند که به دنبال اطلاعاتی هستند که شما در آن متخصص هستید. وقتی هوشمندانه نظر می دهید و مطلب جدید و با ارزشی به مکالمه اضافه می کنید، بذری را می کارید که باعث میشود دیگران به محتوای شما جلب شوند و به برند شما اعتماد کنند. همین امر منجر می­شود شما طرفداران بیشتر جذب کنید. این همیشه هدف نهایی شبکه های اجتماعی است – ایجاد ارتباطات “دانستن، دوست داشتن و اعتماد” در بازار مورد نظر شما.

 

بازاریابی نظری چیست؟

روزگاری، متخصصان سئو به همه ما توصیه می کردند که برای ایجاد بک لینک در وبلاگ های بزرگ و معروف نظر بدهیم. آپدیت های جدید Google Penquin به کارآمدی آن تاکتیک ها پایان داده است. بازاریابی محتوا به معنای ساختن پروفایل یا حساب کاربری در مکان های مختلف نیست.در حالی که فقط در مورد افزودن ارزش به یک مکالمه است. این کار افراد را تشویق می کند که شما را به عنوان یک متخصص ببینند. کامنت یا نظری که به سادگی بنویسید: «چه پست زیبایی» یا «موضوع پستتان را دوست دارم» هیچ کاری برای شما نمی کند و معمولاً توسط صاحب وبلاگ حذف می شود.

رشد در شبکه های اجتماعی با تأثیرات کامنت مارکتینگ | استودیو ویزارد

3 نکته سریع درباره کامنت مارکتینگ

  1. مخالفت با نکته اصلی پست اشکالی ندارد و اغلب ایده خوبی است. تا زمانی که بتوانید از دیدگاه خود حمایت کنید و این کار را مؤدبانه انجام دهید. بحث خوبی می شود و هم به شما و هم به صاحب وبلاگ کمک می کند، به خصوص اگر مکالمه مدتی ادامه داشته باشد و مودبانه بماند!
  2. همه جا از یک نام و عکس استفاده کنید. سپس “آواتار یا عکس” شما قابل تشخیص می شود و دنبال کنندگان شما به طور خودکار به دنبال نظر شما می گردند تا آنچه را که گفته اید ببینند. یکپارچگی در شبکه‌های اجتماعی بسیار مهم است، به طوری که می‌تواند در فضای پر سر و صدا و شلوغ شبکه های اجتماعی باعث متمایز شدن برند شما شود.
  3. فقط در صورتی یک آدرس سایت یا URL را در بخش نظرات قرار دهید که – الف) واقعا مفید باشد و ارزش محتوا را افزایش دهد و – ب) بتوانید این کار را به گونه ای انجام دهید که به صاحب وبلاگ اجازه دهید آن را حذف کند. به عنوان مثال، نظر خود را اضافه کنید، و سپس عبارتی مانند «یادداشت به ویرایشگر، اگر برای خوانندگان شما مفید باشد» یا «مطمئن نیستم که این مورد برای قرار دادن در اینجا مناسب است یا نه، با این حال معتقدم خوانندگان شما از این لینک دانش بیشتری کسب خواهند کرد».

سخن آخر

همانطور که می بینید، بازاریابی نظرات یا کامنت مارکتینگ مستلزم کمی استراتژی است: شما می خواهید بزرگان حوزه فعالیت خود را انتخاب کنید و در حالی که از قوانین که ذکر شد پیروی می کنید، روی پست های آنها نظر دهید. ممکن است آن “بزرگان” را به عنوان رقیب خود ببینید و از ترس اینکه ترافیک شما را از بین ببرند، نخواهید آنها را تبلیغ کنید. در حالی که به طور شگفت انگیزی، برعکس آن صادق است. تأثیرات کامنت مارکتینگ به صورتی است که وقتی شما به طور واقعی (یعنی واقعاً) و به طور عمومی شخص دیگری را در زمینه کاری خود تحسین می کنید، نشان می دهد که چقدر متخصص هستید که توانایی های منحصر به فرد آنها را می شناسید و سپس – و اصل ماجرا اینجاست – نشان می دهد که به اندازه کافی در توانایی و اختیار خود مطمئن هستید که می توانید بایستید و دیگران را با اعتماد به نفس تحسین کنید.