کامنت مارکتینگ و تاثیر آن بر سئوی خارجی

کامنت مارکتینگ و تاثیر آن بر سئوی خارجی

در حال حاضر برای بازاریابی از شیوه های بسیار متنوعی استفاده می شود. در واقع از تمام المان ها و امکانات سوشال مدیا در جهت بازاریابی استفاده می شود. در این مقاله به کامنت مارکتینگ و ویژگی های آن می پردازیم.

تولیدمحتوای تخصصی برای کسب و کار شما در استودیو ویزارد. برای مشاوره رایگان اینجا کلیک کنید.

بازاریابی کامنتی از جهات مختلف می تواند مهم و قابل استفاده باشد. یکی از طریق کامنت گذاشتن در سایر پیج ها و دیگری از طریق جذب کامنت در صفحه خود.

کامنت مارکتینگ چیست؟

کامنت مارکتینگ شیوه ای است که در آن با کمک گرفتن از نظرات کاربران در بخش کامنت ها، یک پروسه بازاریابی انجام می شود. به اشتراک گذاشتن نظرات به شکل درست موجب می شود بحث و گفتگو در میان کاربران شکل بگیرد و این موضوع به بیشتر دیده شدن شما کمک خواهد کرد.

کامنت مارکتینگ

شیوه انجام کامنت مارکتینگ

انجام کامنت مارکتینگ نیازمند به کار بردن تکنیک های خاص خود است. در ادامه با این تکنیک ها آشنا می شویم.

مدیریت اینستاگرام کسب و کار خود را به تیم استودیو ویزارد بسپارید. برای کسب اطلاعات و مشاوره رایگان اینجا کلیک کنید.

مشخص کردن هدف

قبل از هر کاری بهتر است که هدف و نتیجه ی نهایی مطلوب خود را مشخص نمایید. شما باید با داشتن هدف و برنامه مشخص، استراتژی عملکرد خود را مشخص کنید.

تعیین معیار

تعیین معیار برای موفقیت باعث می شود شما دچار سردرگمی نشده و بتوانید عملکرد خود را بررسی کنید. مثلا شما باید مشخص کنید که با این شیوه مارکتینگ قصد دارید بازدید سایت خود را افزایش دهید و یا تعامل مخاطبان در صفحه اینستاگرام بیشتر شود. در این صورت پس از پروسه مارکتینگ خود می توانید با بررسی داده ها میزان موفقیت را اندازه گیری کنید.

روش کامنت مارکتینگ

جستجو و مطالعه

بدون اطلاع و دانش اقدام به کامنت گذاری نکنید. بهتر است با سایت و صفحه مورد نظر به خوبی آشنا شده و مطالب آن را مطالعه کنید و سپس متناسب با موضوعات کامنت بگذارید.

استفاده از شبکه های اجتماعی

از شبکه های اجتماعی متنوع برای این روش استفاده نمایید و تنها بر روی وب سایت ها تمرکز نکنید. در شبکه های اجتماعی مختلف در بحث های داغ شرکت کرده و به نظرات منفی نیز پاسخگو باشید. این موضوع موجب بیشتر مورد توجه قرار گرفتن شما می شود.

کمپین تبلیغاتی خود را به استودیو ویزارد بسپارید. برای دریافت مشاوره اینجا کلیک کنید.

تاثیر کامنت مارکتینگ بر سئو

کامنت مارکتینگ به طور حتم بر روی سئو سایت تاثیرگذار است. این مسئله به نوعی برای گوگل اثبات کننده اعتبار و ارزش مطالب است. هر چه تعداد کامنت ها و مرتبط بودن محتوای آن ها با محتوای منتشر شده در وب سایت شما بیشتر باشد، گو گل اعتبار بیشتری را برای شما در نظر می گیرد.

در پایان

کامنت مارکتینگ یکی از روش هایی است که در مارکتینگ سال هاست به طور متداول مورد استفاده قرار می گیرد. تاثیر کامنت مارکتینگ بر روی سئو ی سایت غیر قابل چشم پوشی است. در این مقاله با ویژگی ها و تکنیک های این روش آشنا شدیم. امیدواریم مطالب ارائه شده برای شما کاربردی و آموزنده باشد.

مقالات زیر را از دست ندهید:

تاثیر نمادها

بهینه سازی لینکدین

نظریه گاو بنفش

تبلیغات چریکی

ری برندینگ

بانس ریت