راه های ورود به اکسپلور اینستاگرام

راه های ورود به اکسپلور اینستاگرام

به طور حتم حضور پست های صفحه شما در بخش اکسپلور اینستاگرام موجب افزایش مخاطبان و بیشتر دیده شدن صفحه شما خواهد شد.

برای کسب اطلاعات از راهکار سوشال مدیا استودیو ویزارد، اینجا کلیک کنید.

بیشتر دیده شدن و افزایش فالوور های صفحات مجازی از اهداف مهم و ارزشمند هر کسب وکاری است که به بیشتر شناخته شدن آن برند و محصولاتش نیز کمک می کند. در این مقاله با هم راه های ورود به اکسپلور اینستاگرام را بررسی خواهیم کرد.

صفحه اکسپلور چیست؟

در صفحه اکسپلور اینستاگرام هر شخص محتواهایی مناسب با سلایق فرد نمایش داده می شود. در این صفحه تعداد بی نهایتی از پست های پیشنهادی برای شما قرار دارد که متناسب با سرچ ها و علایق شما است.

اکسپلور اینستاگرام

الگوریتم اینستاگرام به چه گونه ای است؟

همه ی کسانی که در فضای اینستاگرام فعالیت دارند مایلند پست های آن ها در صفحه اکسپلور اینستاگرام نمایش داده شود. اما این اتفاق با توجه به الگوریم جدید اینستاگرام برای نمایش پست ها بسیار دشوار شده است. این الگوریم در گذشته اینگونه بوده است که بر مبنای زمان انتشار، هر پست در فید اینستاگرام افراد قرار می گرفته است. اما اکنون این الگوریتم به این صورت است که ترتیب نمایش داده شدن هر پست بر مبنای رفتار کاربر تعیین خواهد شد. برای اینکه پست شما در قسمت های بالای فید تمامی فالوور هایتان قرار بگیرد باید ده درصد اولیه که زودتر  و در قسمت های بالا پست شما را مشاهده کرده اند تعامل مناسبی با پست مربوطه داشته باشند که این تعامل با لایک و کامنت مشخص می شود. در نتیجه محتوایی که ارائه می کنید باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا در ابتدا پست شما در بالای فید اینستاگرام قرار گرفته و پس از آن وارد اکسپلور شود.

نکات ورود به اکسپلور اینستاگرام

با توجه به اهمیت و ضرورت و همچنین سودمندی ورود پست ها به اکسپلور اینستاگرام، در ادامه نکاتی را بیان می کنیم که با رعایت آن ها این پروسه آسان تر صورت بگیرد.

جهت کسب اطلاعات از راهکار طراحی سایت استودیو ویزارد، اینجا کلیک کنید.

جذابیت تیتر و طراحی

تولید محتوای جذاب و ارزشمند و همچنین صرف وقت و خلاقیت برای انتخاب تیتر و طراحی گرافیکی مناسب برای پست ها باعث می شود توجه مخاطب جلب شده و نسبت به پست های شما توجه و علاقه ی ویژه ای نشان دهد.

اکسپلور اینستاگرام و ورود به آن

استمرار در تولید محتوای مناسب

روتین بودن پست ها و فعالیت مستمر شما در تولید محتوا برای صفحه اینستاگرام، موجب می شود از دید اینستاگرام در رتبه های بالا قرار گرفته و شانس بیشتری برای ورود به اکسپلور داشته باشید.

تبلیغات درست

در صورتی در پیج های مناسبی اقدام به تبلیغ برای پست های خود کنید بازخورد فالوورهای پرتعداد این صفحات را نیز علاوه بر فالوور های خود خواهید داشت و در این شرایط احتمال اینکه وارد اکسپلور شوید بسیار بالاست. از طرفی باید توجه داشته باشید که این روش نیازمند صرف هزینه می باشد.

برای آشنایی با راهکار سئو و بهینه‌سازی تیم ویزارد، اینجا کلیک کنید.

بالا بودن تعامل با پست

بالا بودن تعامل در پست های شما به وسیله لایک، کامنت، سیو و به اشتراک گذاری موجب می شود شانس قرار گرفتن در اکسپلور اینستاگرام برای شما به مقدار زیادی افزایش یابد.

تناسب میان لایک و کامنت‌ با فالوورها

گاهی ممکن است تعداد فالوور های یک پیج بالا بوده ولی تعداد لایک و کامنت آن به نسبت بسیار کمتر باشد. در این شرایط قطعا احتمال اینکه پست های مربوط به این پیج در اکسپلور نمایش داده شود بسیار پایین خواهد بود. دلیل این مسئله می تواند فیک بودن دنبال کنندگان و یا انتشار محتوای نامتناسب با خواسته های دنبال کنندگان باشد. این مسئله باعث می شود تعامل پایین آمده و ارزش پست ها از طرف اینستاگرام در رتبه های پایین قرار بگیرد.

سخن پایانی

ورود به اکسپلور اتفاقی است که موجب می شود مخاطبان و بینندگان صفحه ی شما به طرز چشمگیری افزایش یابد. برای دستیابی به چنین امکانی را های مختلفی وجود دارد و با رعایت و مدنظر قرار دادن این راه ها و نکات کاربردی به هدف خود دست خواهید یافت و پست های تولیدی شما به صفحات اکسپلور کاربران اینستاگرام راه خواهد یافت. در این مقاله با نکاتی برای دستیابی به این هدف آشنا شدیم. امیدواریم این مطالب مورد استفاده شما قرار گرفته باشد.

مقاله زیر را از دست ندهید:

ایمیل مارکتینگ

سوشال لیسنینگ

آژانس دیجیتال مارکتینگ

افزایش سرعت سایت

کیورد ریسرچ

تکنیک های جذب مشتری