هوش مصنوعی گوگل | ویزارد استادیواستادیو

هوش مصنوعی گوگل جهت تبدیل متن به تصویر

هوش مصنوعی گوگل در حال به روز رسانی تکنولوژی جدیدی موسوم به SGE جهت تولید متن و تصاویر است. البته این قابلیت در حال حاضر تنها برای کاربران Google SGE در ایالات متحده فعال شده است. حین استفاده از هوش مصنوعی تولید تصاویر گوگل کلماتی مانند «ایجاد»، «طراحی» و سایر عبارت‌های مشابه در ابتدای درخواست شما بسیار کاربردی هستند.

وقتی تصویری را از صفحه نتایج جستجوی Google انتخاب می‌کنید، دکمه دانلود به شما امکان می‌دهد آن عکس را به صورت PNG ذخیره کنید. البته گزینه ذخیره در Google Drive نیز وجود دارد. با کلیک کردن روی دکمه ویرایش نیز می‌توانید به آن صفحه اختصاصی دسترسی یابید تا درخواست خود را اصلاح کنید. در این راستا می‌توانید اطلاعاتی درخصوص چت جی پی تی و اثرات آن بر دیجیتال مارکتینگ نیز مطالعه فرمایید.

 

در حال حاضر،SGE امکان انجام نوعی مکالمه جهت پاسخ به سوالات کاربران را امکانپذیر نموده است. با استفاده از این هوش مصنوعی می‌توانید درخواست‌هایتان را با دستور draw یا sketch me a [x] آغاز نموده و بخواهید یک تصویر کاملاً جدید ایجاد کنید. SGE حداکثر چهار تصویر را بطور همزمان تولید می‌کند که در بالای نتایج جستجوی معمولی با پس‌زمینه رنگی متفاوت ظاهر می‌شوند.

لازم به ذکر است که گوگل تصاویری را که محتوای مضر، گمراه‌ کننده یا نامناسب را به تصویر می‌کشند مسدود می‌نماید. همچنین درخواست‌هایی که درخصوص چهره افراد مشهور و یا فوتورئالیستی باشند را تولید نمی‌کند. هر تصویری که توسط SGE تولید می‌شود دارای برچسب‌گذاری ابرداده و واترمارک جاسازی‌شده یا نامرئی جهت نمایش ماهیت آن است که با Google DeepMind و Cloud’s SynthID انجام می‌گردد.

البته محدودیت‌های روزانه‌ای نیز جهت تولید تصاویر وجود خواهد داشت اما جزئیات خاصی از آن به اشتراک گذاشته نشده است. در همین حال،SGE در حال اضافه کردن قابلیت‌ تولید متن است که بسیار شبیه به آنچه Bard ارائه می‌دهد، می‌باشد. درواقع می‌توانید از این هوش مصنوعی جدید بخواهید که یادداشت‌ها و پیش نویس‌های دیگری نیز تولید کند. گزینه‌های سفارشی‌سازی شامل کوتاه‌تر یا طولانی‌تر کردن متن و یا تغییر لحن نوشتاری به حالت عادی نیز از جمله ویژگی‌های دیگر آن است.

تیم ویزارد آمده خدمت رسانی در خصوص انواع خدمات طراحی و بهینه سازی سایت، هوییت بصری و گرافیک، تدوین و فیلم برداری و ارائه مشاوره کسب و کار به شما عزیزان می‌باشد.