عکاسی تبلیغاتی

اهمیت عکاسی تبلیغاتی در فروش آنلاین

 

بازاریابی و تبلیغات بخش های بسیار مهمی از فروش آنلاین یک محصول یا خدمات هستند. تصویر یا ویدیو می تواند نظر مشتری بالقوه را جلب کرده، جزئیات یک محصول یا خدمات  نشان داده و مشتری را برای خرید ترغیب کند. اگرچه ویدئو، صدا و متن عناصر مهم بازاریابی مدرن هستند، اما هیچ چیز بهتر از عکس در جلب توجه، سریع نیست. در هنگام فروش آنلاین شما کمتر از سه ثانیه فرصت دارید تا توجه مشتری خود را جلب کنید. برای جذب مخاطبان و ارتباط عمیق تر با آن ها، عکاسی حرفه ای ضروری است.

 

عکاسی تبلیغاتی چیست؟

عکاسی تبلیغاتی خوب در فروش آنلاین شما را متقاعد می کند که چیزی را خریداری کنید که واقعاً به آن نیاز ندارید. این کار با قرار دادن محصولات، کالاها یا خدمات در مقابل مخاطبان و متقاعد کردن آنها انجام می شود. برای رسیدن به این هدف، عکاس آمیزه ای از مهارت عکاسی و درک روانشناسی را به کار می گیرد.

قوی ترین ارتباط بین مشتریان و محصولات، ارتباط عاطفی است. اگر بتوانید عکسی بسازید که تصویری ذهنی مانند زندگی شادتر، خانه بهتر یا خاطره ای دوست داشتنی را تداعی کند، به جای اینکه فقط محصول را به نمایش بگذارید، مشتری یک پیوند عاطفی ایجاد می کند و احتمال خرید بسیار بیشتر خواهد بود.

عکاسی تبلیغاتی

نحوه عکاسی عالی تبلیغاتی برای فروش آنلاین

یک مفهوم را انتخاب کنید و در رابطه با آن موقعیتی مثبت و واقعی که مخاطب را تحت تأثیر قرار می دهد ، را شناسایی کنید؛ اگر مخاطب پیوند عاطفی با عکس احساس نکند، با آن ارتباط برقرار نمی‌کند و چیزی نمی‌خرد. فضایی را برای مخاطب ایجاد کنید تا داستان خود را بسازد. آنها را در مسیری هدایت کنید تا به نتیجه‌ای که می‌خواهید برسند، اما به آنها چیزی تحمیل نکنید. نکات حرفه ای دیگر شامل :

مدل ها را با جمعیت شناسی مخاطبان مطابقت دهید.

پس زمینه ها و مضامینی را انتخاب کنید که منعکس کننده آرزوهای مخاطب باشد.

بر جنبه‌های تصویر با استفاده از عمق تمرکز کنید تا عناصر کلیدی برجسته شوند.

از مدل ها بخواهید با مخاطبان ارتباط چشمی برقرار کنند تا ارتباط مستقیمی بین آنها ایجاد شود.

با موضوعات احساسی مانند خاطرات و آرزوها بازی کنید.

از موضوعی استفاده کنید که مخاطب با آن ارتباط برقرار کند.

 برای ثبت سفارش عکاسی صنعتی همین الان با استودیو ویزارد تماس بگیرید.

اهمیت عکاسی تبلیغاتی برای برند ها

نحوه استفاده یک شرکت از عکاسی تبلیغاتی، خواه از طریق چاپ پوستر باشد یا رسانه های اجتماعی، بر نحوه نگاه مشتریان، به برند تاثیر می گذارد. تصاویر را می توان به گونه ای ویرایش کرد که صدا و لحن مورد نظر شرکت و محصولات آنها را به طور دقیق به تصویر بکشد. این، همراه با پیام تبلیغاتی، مشتریان را تشویق می کند که به طور مداوم از آن فروشگاه اینترنتی خرید کنند.

علاوه بر این، تصاویر به احتمال زیاد مردم را به خرید یک محصول ترغیب می کنند. یک جمله معروف است که میگوید، یک عکس می تواند هزاران کلمه را بیان کند. اگرچه ایجاد یک شعار تبلیغاتی موفق مهم است، اما زمانی که مردم بتوانند عکس محصول یا اینکه چه تاثیری در زندگی آن ها می گذارد، ببینند، احتمال دارد که برای خرید آن وسوسه شوند.

در نهایت، عکاسی تبلیغاتی شروع به تسخیر رسانه‌های اجتماعی کرده است. پلت‌فرم‌های دیجیتال برای برندها ایده‌آل هستند تا دنبال‌کننده‌ای داشته باشند و کسب و کار خود را گسترش دهند، و عکس‌های تبلیغاتی موفق ابزاری حیاتی برای رسیدن به این هدف هستند.

عکاسی تبلیغاتی

به مخاطب خود نشان دهید که چه چیزی شما را منحصر به فرد می کند

در حالت ایده آل، هر برندی می خواهد متمایز و به یاد ماندنی باشد. اگر مشتریان شما را با نمادها یا حتی سبک های عکاسی تبلیغاتی مرتبط کنند، این یک موفقیت است، به جرات میتوان گفت که عکاسی تبلیغاتی عالی به اعتبار فروش آنلاین شما می‌افزاید. بیشتر ارتباطات ما غیرکلامی است، و عکس‌ها می‌توانند پیام شما را تقویت کنند که باعث میشود مخاطبان هدف با شما ارتباط پیدا کنند.

عکاسی نباید فقط باکیفیت و کامل باشد، بلکه باید دارای برند باشد و از شرکت شما قابل تشخیص باشد. انتخاب عکس‌های شما همیشه باید با برند، مأموریت و محتوای شما هماهنگ باشد. هنگامی که استراتژی خود را پوشش دادید و دقیقاً می دانید به چه چیزی می خواهید برسید، می توانید از عکاسی برای بیان خلاقانه خود استفاده کنید.

عکاسی محصول یک سرمایه گذاری بلند مدت برای کسب و کار است.

کیفیت عکس محصول تصویر برند شما را منعکس می کند

اگر عکاسی محصول شما به صورت حرفه ای نشان داده باشد، کسب و کار شما به عنوان یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای، ارزشمند، خلاق و مبتکر توسط مشتری دیده می شود. این مشتری شما را متقاعد می کند که برند شما به نیازها و خواسته های آنها اهمیت می دهد و این باعث می شود که مشتریان وفاداری شوند که بارها و بارها محصولات شما را خریداری می کنند. عکاسی حرفه ای از محصول نه تنها گواه کیفیت محصول شماست، بلکه اعتبار تصویر برند شما را نیز منعکس می کند.

 

عکس ها بخش کلیدی فروش آنلاین هستند

تصاویر دارای قابلیت ویژه ای در مسیر تصمیم گیری هستند زیرا ما به طور طبیعی موجوداتی بصری گرا هستیم. این یعنی تصویر بلندتر از کلمات صحبت می کند. این توسط آمار ثابت شده است، 93٪ از مصرف کنندگان ظاهر بصری را عامل اصلی تصمیم گیری در تصمیم خرید می دانند. اگر یک عکس ارزش هزار کلمه داشته باشد، یک تصویر محصول استثنایی ارزش هزار بازدید کننده وب سایت را دارد.

عکاسی حرفه ای از محصول یک لحظه بسیار مهم را ایجاد میکند، که آیا مشتری شما به بررسی محصول شما ادامه می دهد و در نهایت خرید انجام می دهد یا خیر. در این دنیای دیجیتالی که ما در آن زندگی می کنیم، مردم به راحتی حواسشان پرت می شود. هنگامی که آنها در پلتفرم های مختلف آنلاین پیمایش می کنند، حوصله کمتری برای خواندن متن یا توضیحات محصول دارند. به همین دلیل است که اکنون بیش از هر زمان دیگری، برای برند شما ضروری است که عکاسی تاثیرگذار از محصول داشته باشد که فوراً توجه مشتری شما را جلب کند.